Thursday, December 25, 2008

To begin with.. Bismillah

Assalamu'alaikum wbt saudara seIslam sekalian..

Ini merupakan permulaan saya untuk menggunakan blogspot kerana saya merasakan friendster blog agak terhad. Maka, saya membuat keputusan untuk beristiqamah pula di sini. Blogspot menjadi pilihan dan bukan wordpress, saya sendiri tak tahu mengapa. Tak kisahlah. Mungkin blog ini sedikit berlainan dengan blog saya sebelum ini. InshAllah sesuai dengan kalimat yang dilaung-laungkan penulis blog ini. Jazakumullah kerana menziarahi blog saya.

2 comments:

nbo_3 said...

Assalamu'alaikum wbt,

semoga blogspot menjadi medan yang lebih menggalakkan penulisan bermanfaat.

lrh said...

wa'alaikumussalam wbt..

inshAllah. blog ini sbg perkongsian. tiada niat utk bersifat mazmumah di sini, naudzubillah.